Tuesday, December 10, 2013

Jamu Peramping

Berkesan! Anda cuba..anda amalkan..anda pasti ramping!!...Tunggu apa lagi...ayuh bertindak sekarang...!

Jamu Perawan

3 in 1 Jamu Perawan... Cubalah dan alami perubahannya.. Anda pasti tersenyum...!

Wednesday, November 6, 2013

Trail Training

The salomon x-trail run is near d corner...training nya x seberapa..lari kat treadmill pun dah makin lemau...so last sunday set time ngan dalia n other buddies..katanya ade jupe port best nk training trail run...Memula lari turun naik bukit...adoyaiii..tak sudah2 ku bertanyakan dalia..nanti mcm ni ke salomon...pastu dia jawab..lagi teruk dari ni..alamakkkk...takotttt...bila rasa lenguh tu kitorang stop jap take deep breath sambil2 amik few beautiful shots there...hopefully sy dpt bertahan during the real run...









Saturday, September 14, 2013

my passion ~ my new trail shoes

Ku baru lps register x-trail salomon...sexcited bercampurbaur dgn rasa nebes teramat sgt...a day b4 that dah beli trail shoes using brook voucher. ..
So..mulai skrg dah kene start lari n training...festaim nk lari 10km...trail run plak tu..bole ke..erkkk..

Tuesday, July 9, 2013

SALAM RAMADHAN

Di kesempatan ini...ku mohon maaf zahir batin kpd sume setulus hatiku...seandainya ada salah dan silapku pd kalian, sama ada sengaja atau tidak...selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak dan menjalankan ibadah puasa dengan sempurna...




Thursday, October 28, 2010

DOA...



Ya Allah, bahawanya waktu Dhuha itu waktu Dhuha Mu, kecantikan itu kecantikan Mu, keindahan itu keindahan Mu, kekuatan itu kekuatan Mu, kekuasaan itu kekuasaan Mu dan perlindungan itu perlindungan Mu. Ya Allah, jika rezekiku masih dilangit, Kau turunkanlah dan jika ada didalam bumi Kau keluarkanlah, jika sukar Kau permudahkanlah, jika haram Kau sucikanlah, jika masih jauh Kau dekatkanlah berkat waktu Dhuha Mu, keagungan Mu, keindahan Mu, kekuatan Mu dan kekuasaan Mu. Limpahkanlah padaku segala yang telah Kau limpahkan kepada hamba-hamba Mu yang soleh...Amin

Berkahwinlah!


“Keharmonian, Kebahagiaan, Ketenangan, Sakinah, Mawaddah Wa Rahmah”
“Wahai (Allah) yang membolak-balikkan hati-hati (manusia), tetapkanlah hatiku di atas agamaMu.” (Diriwayatkan oleh Muslim)
Semoga kita semua terus istiqamah dalam kebaikan, kemuliaan dan kebahagiaan dunia dan Akhirat. Amiin Ya Rabbal ‘Alamin.

Kerana Agama